tirsdag, september 26

Nok en ny uke..

Så var det ny uke igjen,, hva skjedde forrige uke?? Jo, på onsdag hadde jeg besøk av Pappa og Agnetha ( og Douglas da ) på middag, det var veldig koselig. Torsdag var jeg hos
" mystikk mannen " , fredag var jeg hjemme alene ( Jon A var ute med jobben ) og lørdag var mamma og jeg på Buskerud storsenter. Skulle kikke på sko, men vi fant ingen. Spiste en liten lunsj, og det var det :) På kvelden fikk vi besøk ( endelig ) av Anita & Thomas, det var veldig koselig det også. På søndag hjalp vi Marianne og Nils med hagen, så jeg er ganske støl både her og der, også fikk vi middag av svigemor, så det var det! Denne uken skjer det ikke så mye tror jeg. Har vært hos " mystikk mannen " i dag også. Fikk nåler i hodet i dag ( pga migrenen ), så vi får se om det hjelper. Skal til legen etterpå, ingen big deal, men skal få en rekvisisjon. Har fått høre at det går veldig dårlig med den gamle legen min, Dr. Åse Garder, i en alder av 71 år, har hun kroppen full av kreft, og det kommer til å gå bare en vei.. trist.
Ellers veldig koselig med alle som skriver hilsen til meg!! Guro, det er bare å komme på besøk. Vi har kjøpt Poker spill nå, så nå kan du være med å spille. Monica/ guro vi kan jo ta en male kveld?? jeg har fått noen ideer og skal male noen nye bilder til gangen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, du!

Jeg er med på litt malings, vettu. :)

Monica sa...

Jeg også, er med på malekveld altså :)

Christine lærte meg poker i våres når jeg var der borte, så vi kjøpte en enkel utgave av poker på hytta nå i sommer.