fredag, september 8

Endelig fredag!!! Og endelig fri helg!! Litt kjedelig at når jeg først har fri, så er kjæresten min reist bort..:( men, men. Man har jo godt av å være litt fra hverandre også. Så da skal Guro og jeg slappe av, og kose oss meg mat, film og snacks!
Herregud, som Carisma maser om dagen. Hun vil ut, det skjønner jo jeg og. Fint vær og greier, men hun er nesten litt plagsom. Går over tastaturet på pc'n, gnir seg mot beina mine, koser meg. Er jo så søt og da, lille tulla til mamma ( tullete jeg ??? ) he, he..
Jeg venter egentlig en telefon, ikke noe spennende, men litt viktig. Dvs, BMW'n har havnet på verksted. Joda, det stoppet jo sef. på vei til fjellet. Så nå har'n blitt taua til Tronrud Bil på Gol. Men har ikke hørt noe fra verkstedet, dvs at de sikkert ikke har fått fikset det. Tviler på at de har arbeids tid til ti der oppe ( som på BNH i Oslo ), og gudene vet når den blir klar da...får ikke håper det er noe dyrt og alvorlig. Men vi tror det er batteriet eller dynamo'n, så vi får krysse fingrene Meditateeller beina... he, he
Ta får jeg ta meg en tur ut med blondi, det er deilig ute nå, 25 grader i sola, ikke værst!!

Skip o hoi!!







Ingen kommentarer: