lørdag, september 9

Deilig med fri..men...

Det er så meg, når jeg har fri, tror du jeg klarer å slappe av 100%?? Våknet vel i ni tiden idag, med litt vondt i hodet og veldig sulten. Prøvde å sove litt lenger, men umulig. Så da stod jeg opp i stedet. Klarer alldri å sove lenge når jeg har fri. Lå jo på sofaen i hele går, og det holder lenge for meg. Blir en rolig helg, så da tenkte jeg at jeg kunne være litt flink i dag selvom jeg har besøk. Guro sover enda, men hvis jeg klarer å være stille skal jeg rydde litt i skapene på kjøkkenet. Koselig med sånn vennine besøk. Selvom jeg savner kjæresten min, og vi er ikke så vant til å være fra hverandre, er det jo litt deilig også. Guro og jeg lagde deilig hjemmelaget taco pizza, sløva på sofaen til klokken ble ca tolv. Vi var egentlig trøtte, men når vi la oss lå vi jaggu å skravla til klokken neste var to!! He, he I dag skal vi besøke Monica og fadder barnet mitt, Julie Naomi, det gleder jeg meg til...

Ingen kommentarer: