torsdag, september 7


Hei, i dag er en spesiell dag.. Jon Anders og jeg har vært sammen i hele ni år i dag! Det er lenge!! Men vi har hatt en kjempe fin tid sammen, og jeg tror vi forsatt kommer til å få det fantastisk i årene fremover også. Vi har jo akkurat kjøpt leilighet sammen, som vi trives veldig godt i. Neste år har vi ti års jubileum, og hvem vet hva som skjer da .. ( hint, hint )..og vi skal til Danmark sammen, med resten av familien. Mye å se frem til :)
Men det blir dårlig med feiring i dag. Jon Anders reiser på fisketur med naboen, han blir borte helt til søndag, Huff og huff..Jeg har aldri vært så lenge alene, så jeg har spurt Guro om hun kan sove over her hos meg. ( Monica: det er bare å ta en tur fre/lør ), for jeg er ikke vant til å sove alene...jada!!
Men i dag blir det en lang dag på jobben, så jeg sovner nok fort lell. Liertoppen begynner nemlig med åpningstider til klokken NI i dag. Ja, ni!! Er det mulig?? Hørte forresten på møte i går, at Sanvika kommer til å begynne med åpningstider til kl TI mars neste år. Hvor skal dette ende???? Blir som på IKEA snart overalt nå..
Det var nok klaging for idag, legger ved en bilde av Jon Anders&Meg fra ferie turen til Aalborg i sommer. Der var det helt nydelig. Veldig god mat, koselig by. Anbefales!!

1 kommentar:

Monica sa...

Gratulerer med 9 års dagen deres, jommen har de årene gått fort! Og så reiser han bort?? Det er litt av en type *fnis*
I morgen er jeg nok skutt, pleier å være det på fredagskveldene, så da er jeg nok ikke noe koselig selskap ;)
Jobber du på lørdag forresten? Jeg og Julie er alene hele dagen, men du mente kanskje kvelden?
Håper Guro kommer til deg da, vet alt om hvor kjedelig det er å sove alene.
Ha en fin jubileumsdag, du får feire litt alene ;)
Nice pic!
Klem