fredag, oktober 6

Årets første snø...

Ja, du leste riktig!! :) Riktignok ikke hjemme, men på fjellet. Jon Anders og jeg reiste til Geilo i går. ( Etter at jeg hadde fjernet visdomstanna mi, de som lurer, det går ganske greit ) Jon A fikk låne bil å greier fra jobben, så vi har kjørt en svær Navara King Cab, sort. Kanskje ikke verdens beste comfort, men utolig tøff bil. Går som et uvær.. Apropo uvær..., vi hadde gledet oss til litt sol vi, i hvertfall oppholdsvær- planen var nemlig å gå en tur opp på Skarvet ( Hallingskarvet ) når vi først var her. Men det er et tøft og ulent terrreng, så det lønner seg nok å gå når været er litt bedre enn nå. Så da bllir det vel stille og rolig i dag. Kanskje en tur til sentrum å kikke litt :)
Mamma, husk pusene mine da. Savner dem allerede jeg. Jeg er jo "tante" til en Main Coon, Isabella, men hun er ikke like kosete som mine hjemme...

Og ikke minst GRATULERER MED DAGEN, svigemor!! He, he!!

Skip og hoi

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallo fjellgeiter!
ja ,da jeg skal passe godt på pusene dine,ja jeg fikk lov å klappe blondie,var ikke nebbete engang,de fikk vann og mat ,hadde spist ganske mye.ja det er kaldt her også ,men ikke noe snø.imrg skal vi til grethe,og grille ,en avslutning på sommmeren,med øl og ostepølse,Ha en fin helg.og hils de andre.klem mor.

Monica sa...

Skip o hoi!
Måtte bare innom her og si at jeg tenker veldig på deg om dagen. Men det vet du vel *fnis*