onsdag, september 6


Wow, det her er faktisk min første blogg, hi. hi... Jeg fikk link til Monica sin blogg, også tenkte jeg, at sånn har jeg lyst på også. Også har jeg klart å lege min helt egen, uten å spørre om hjelp :)
I dag har min store søster Carina bursdag, hun fyller hele 33 år. GRATULERER MED DAGEN, SIS!! Dvs, tror det eller ei at det er faktisk fem år mellom oss. Hvem skulle tro det?? ( vet ikke om det sier mest om meg eller henne.. he, he.. )
Også har jeg vært på Butikksjef møte i dag, det var intressant. Har litt å "ta tak i" når vi skal ha personalmøte nå, men alltid godt å freshe opp i litt rutiner.

Jaja, då får jeg se om jeg får gjort ferdig denne bloggen, kommer tilbake i morgen, da er det nemlig en spesiell dag, nemlig 7 september.. hm..tenk neste år kjæresten min!!

2 kommentarer:

Monica sa...

Weeeee!! Grattis med ny, fin blogg. Gratulerer med dagen til C i dag da, du får hilse :)
Gleder meg til å følge med her i bloggen din, så du må være flink til å oppdatere den ;)
Klem

Monica sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.