søndag, september 17

En oppdatering...

Har vel egentlig ikke skjedd så mye de siste dagene.. var jo på innkjøp torsdag. Fredag jobbet jeg jo til klokken ni, men hadde ikke et eneste salg mellom 20-21! Hva er vitsen spør du meg, hvem er det som flyr på et kjøpesenter kl ni om kvelden fredag kveld?? Da er vel de fleste lenket foran tv'n for å få med seg Nytt på Nytt, Først som sist og Beat for Beat ( el hvordan det staves ) Personlig er jeg veldig glad for at Senkveld har begynt igjen, er ikke så fan av Nrk1 porgrammene :)
Har jobbet i dag også, men idag var det bra med folk. Jeg stod på i dag, og fikk solgt litt varer. Det er det som er ok med å jobbe lørdager, jeg får muligheten til kun å hjelpe kunden og selge selge selge! ( noe jeg kan være ganske god til ) I ukedagene er det alltid så mye annet jeg må ta tak i, og det går noen ganger utover kundene og mitt forhold til det. Så det er litt kjedelig.
Vi har også fått første resultat av Mystery Shopper ( vi blir sjekket av Bestseller, for å se om vi lever opp til visse krav ) og der fikk vi en score på 85 av 100%, så det er jeg MEGET fornøyd med!

That's it!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er ikke så mye nytt her heller.i dag søndag var vi i asker å gikk rundt semsvannet,var fin tur det ja,ikke det helt det store været.Ja det er bra at du er flink i butikken,men det er vel ikkke behov for så lange opninstider,.Men sånn er det blitt.Ha en fin søndag ,klem mor.

Monica sa...

Så bra med 85% da, lov å være fornøyd da ja :)
Var på toppen og kjøpte dåpsgave igår, men du hadde full butikk så vi gikk rolig forbi (Julie var ikke med så du gikk ikke glipp av noe *ler*)

Jeg er fremdeles dårlig, får se an jobbdagen imorgen, men Julie er heldigvis bra igjen :) Hun har vært i dåp i dag, uten mamma og pappa.

Takk for koselig hilsen i bloggen min.
Ha en fin søndagskveld og en fin uke :)
*klem*