fredag, september 22

Mystikk..


De fleste som kjenner meg, vet jo at vi har lyst på barn, men at vi ikke har vært så heldig å få det til enda. Vet jo at det ligger litt i familien, at vi er trege.. men syntes jo jaggu et år er nok å da! Nå er mensen tilbake for fullt, syklusen er så og si regelmessig, men likevel. Skulle egentlig til utredning hos Dr. Åse Garder, men hun er desverre blitt syk, så da ble det ikke noe der. Men, jeg fikk et lite tips av min nabo, Felicia. Hun kunne nemlig anbelfale en Akupunktør, som var meget god på det feltet. Har jo hørt at det kan hjelpe, og tenkte at hvorfor ikke?? Skader jo ikke å prøve. Det er egentlig litt morsomt, for mannen har et veldig norsk navn, men kommer ( tror jeg ) opprinnelig fra Kina, og snakker ikke så _veldig_ godt norsk. Men jeg ringte, og fikk time ganske fort. Ble litt "skremt" etter tlf, så jeg sa at Jon A fikk være med ned. Mannen var kjempe koselig, han spurte meg masse spørsmål og begynte å undersøke meg. Det første han kunne konstatere det var at jeg var plaget av migrene ( jeg hadde ikke nevnt noe om det ) og han kunne hjelpe meg med det. Men han kunne også hjelpe oss med å få barn , han satte nåler på meg for å " rense " opp nedentil, i livmor og eggstokk osv. Han driver også med kinesoligi, så det er som Felica og jeg sier, "akkupunktur med det lille extra " - he, he..Uansett, Jon A ble også undersøkt, litt mer fysisk for å si det sånn :) litt dårlig sirkulasjon, men ellers bra. Han vil behandle meg først, se hvordan det går. Så dette blir spennende! Man må jo bare prøve. Og kan han i det minste hjelpe meg med migrenen, så er jeg overlykkelig!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei til dere i nedre morovei!
Moro å lese i bloggen din ,ja jeg må si at dette blir spennende ja,
håper han kan hjelpe deg da,skal se at det hjelper med noen ekste stikk.Kan være like bra det som noe annet ja.Så er det en ny uke lgjen da,gleder meg til å ta en tur til geilo,godt å komme bort litt ja.Ha en fin uke.klem mor.....

Anonym sa...

Hallå, snuppa!

Blir spennende å se om nålene virker da. Og hvis de også virker mot migrenen din så vet jeg hva jeg skal tipse mamma om. :)
Tenkte jeg bare skulle si ifra at jeg har noen kvister til overs, hvis du fortsatt vil ha. Ble ikke sååå mange, men er da fortsatt noen igjen. :)
Bildene med grønt og lilla ble forrestene veldig bra!! :) Jeg er ikke ferdig med de små mine enda da... Litt treg, også har jeg vært litt møøøe på farta i det siste.
Klem fra meg :)
PS. Hvis du vil kan jeg godt komme på besøk med kvistene en dag. ;)

Monica sa...

Mystikk ja...det er jo faktisk det :) Blir veldig spennende å følge dere i prosessen, tenker masse på dere og skal krysse alt i morgen.
Hva slags kvister snakker Guro om? *nysgjerrig* Jeg har forresten lerret og maling jeg også, så blir gjerne med på en malekveld altså!!!
*ler*

Lykke til både her og der i morgen.
*klem*