onsdag, september 13

Nedre Morovei..


Nå har jeg akkurat kommet fra møte i sameiet, og vi ble enige om å danne et nytt styre, og da var jeg så heldig at jeg ble valgt til Sekretær i styret gitt :) he, he. Greit nok, da har jeg litt kontroll og det liker jeg jo. By the way, det er fortsatt en del ting som gjenstår her da. Utbyggerne har vært litt sløve, men nå har vi satt "kniven på strupen" og forlangt at de gjør seg ferdig i løpet av kort tid. Og med det mener jeg, fjerne lykte stolpen som står midt i veien, fjerne søpla og legge ny grus på parkerings plassen, sette opp gjerde på lekeplassen, og gi oss kompansasjon for gresset/ div vi har måttet gjøre selv.
Ellers så har jeg fått en "antatt salgsverdi " på leiligheten vår, og den har steget med 200.000 kr alt gitt, det er moro!! :)
I morgen skal jeg ikke på jobb, jeg skal på Innkjøp på Lysaker hos Bestseller. Det er lenge siden, så det gleder jeg meg "møe" til. Skal nok kjøpe inn litt til våren alt, men håper vi får se noe av julekolleksjonen også. Jeg fikk skryt på jobben i dag da, kom to jenter fra Bestseller innom, som har ansvaret for Pieces ( assesories ), og de syntes jeg hadde vært flink til å eksponere varene. Dvs at jeg har hengt belter på skjørtene som er frontet, hengt belter til jeansen og frontet noen vesker på vegg. Så de syntes jeg hadde vært flink og kreativ der. Det er moro. :)
Jaja, da får jeg nesten lese bloggen til Monica før jeg køyer. Sjalabais!!

2 kommentarer:

Monica sa...

Jasså, sekretær i styret og greier! Da får du litt kontroll ja, det liker vi *fnis*
Så moro med skryt da, sånt liker vi også!!
Takk for hyggelig hilsen i bloggen min forresten, var det ikke fine bilder? *smelt*
Ha en fin dag på Lysaker, ikke så langt unna meg gitt.
*klem*

Anonym sa...

Ja du parsser til å være sekretær ja,du liker å ha kontroll.Ja det er moro å få litt ros ja,men du er flink ,det er helt sikkert.ha en fin helg .klem fra mor. skal hilse fra helge (gutten min)