søndag, november 12

Endelig...


Endelig kom det en ny versjon av blogger, så nå fikk jeg lagt ut bildet fra Geilo. Her står vi ved foten av Hallingskarvet, som dere vet fra før, var det bare gutta som gikk til toppen. Var litt dårlig vær, så utsikten er ikke fantastisk. Men vakkert er det uansett :)
Uff, her sitter jeg igjen da. Jon Anders sitter lenket foran tv'n, det er cup finale. Været er nydelig ute, og jeg har litt å gjøre inne. Men hvor er arbeidslysten??? Er jo så daff og tiltaksløs, at det ikke er mulig!! Hvor er arbeidslysten????? Må virkelig ta meg sammen, for å få gjort noe. Heldigvis har jeg en fantastisk "mann" ( i gåsetegn ja, for han har enda ikke fridd, så han er jo ikke " mannen min".. lurer på hvor leeeeeeeeeeeenge jeg må vente?? ) Han er kjempe snill, tar tak i ting hjemme, og lager middag til meg når jeg jobber sent. Det setter jeg stor pris på, for kjenner at jeg er mer trøtt og sliten enn normalt. Men, jeg håper at engergien kommer tilbake snart. Skal ha nesten en uke ferie til uken. Selvom vi skal gjøre litt hjemme, skal det blir godt å slippe Liertoppen for noen dager. Trenger å få litt ekstra lyst, før julerushet setter inn.
Da skal jeg være flink å rydde i boden, der er det mye drit som kan kastes. Kontoret/ roterommet ska ribbes, flisene over kj. benken skal opp, og ovnen skal fikses. Hørtes mye ut, men jeg tror vi skal få gjort en del. Så må vi til Sverige en tur å handle mat, for på lørdag skal jeg ha " jente bursdag ", hi, hi. Så kommer det vel noen gamlinger på søndag!!
Ellers var jeg hos legen på torsdag, det gikk fint. Har jo ikke helt gått opp for meg enda at jeg er gravid,men hun kunne jo bekrefte at livmoren hadde vokst, så da skjer det vel ting der nede da :) Prøvene mine var fine, helsa er gankse bra tror jeg. Hun satte termindato til 17.06.07, dvs at jeg er 9 uker og 2 dg på vei!! Johooooooooooo!!!
Gleder meg til ultralyd!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hei tullemor!
koselig blogg ja.Fint bilde av jentene mine da,ja det er vakkert der ja.Formen er vel ikke helt på topp skjønner jeg ,men det blir vel bedre vel.De gamle får vel komme på bursdag vel,ellers blir det ingen gave heller,Vi var å handla mat i sverige i dag,lite folk,det var deilig.Juleribbe 5kilo,til,29.90.billig julemiddag.klem mor.