tirsdag, oktober 31

Tittei..

Her sitter jeg da.. hadde egentlig masse planer for dagen. Jeg var tidlig på jobb idag, hadde varetelling før åpnings tid, så dvs at jeg gikk tidlig hjem. Hadde tenkt til å gjøre litt husarbeid, kanskje lage noen flere julekort, og middag til kjæresten min. Men så sovnet jeg og pus på sofaen gitt... det begynner å bli ganske vanlig.. he, he. Er jo såå trøøøøø, gjesp! om dagen! Hjelper jo ikke akkurat med dette været, men nå kommer det kanskje snø, jippi! Jeg fikk lagd middag da, men Jon A kom ikke hjem likevel. Han ble tilbudt en god slant med cash, mot at han skiftet dekk på et visst antall biler på jobben. Så her sitter jeg da. Klokken er bare syv, føler jeg har vært hjemme i en evigehet! Men er jo så slapp og lat, at jeg gidder jo ikke å gjøre en dr..! :) og nå er det snart cæsar, jakten på kjærligheten, grey's anatomi, u name it. Så da får jeg nok ikke gjort så mye lell. På tor skal jeg på medarbeider samtale med sjefen.. plutselig har de blitt så opptatt av å følge oss opp. Har egentlig ikke så mye å ta opp selv, vil egentlig bare ha litt bedre lønn, ellers er det ikke så farlig. Syntes i grunn ting går ganske greit, er ting ved kolleksjonen som irriterere, og jeg er lei i blandt, men sånn er det bare. Skal ha litt ferie i nov, så det blir godt.

Yes, det var det. Får fremdeles ikke lagt ved noenn flere bilder, kjiipt!!

koz

2 kommentarer:

Monica sa...

Så koselig med en oppdatering :) Nå snakket vi jo sammen i går da, så det var ikke så mye nytt *fnis* men koselig å ha et nytt innlegg å kommentere :)
Kjenner meg igjen i den trøtte tralten gitt, sovnet på sofaen selv i går, husker nesten ikke hvordan jeg kom meg i seng *lol*

Nå sitter jeg her på jobb, skal være her noen timer til, har akkurat kjøpt meg en kakao i håp om å våkne litt...eller no'.

Ha en fin onsdag vennen.
Klem fra meg

Anonym sa...

Hei tullemor!
på tide med et nytt innlegg,pleier å titte innom da,for å se om det er noe nytt.Ja det er guffent om dagen ja,ønsker meg ikke snø.Ja jeg er trøtt om dagen jeg også.men det er ikke noe nytt.Har lagd middag til helge ,vi skal ha kål i ovnen,skal bli deilig det.Vi får ta en middag i helgen.klem fra mor.