torsdag, november 23

Det var det...

Da var feriedagene over og bursdagsfeiring i boks. Tusen takk for alle de fine gavene jeg fikk, og for at dere var så snille å kom til bursdagen min. Det satte jeg stor pris på og jeg hadde det veldig hyggelig :)
Av gaver så fikk jeg: Av Monica, arkskjærer til scrapping og blomst, guro fikk jeg blomst og gavekort, av marianne gavekort, av elin gavekort, av Kine & Harald, et nydelig fat fra Hadeland. Av mamma, blomst og penger. Av pappa....ikke fått noe enda ( men ønsker meg penger ), av svigemor bolle fra Hadeland ( Raindrops ) og penger, svigefar lysestake fra Sia, Felicia, kjempe søte glass engler fra Sia. Kjæresten min, favoritt blomst orkide, og lekkert smykke fra Dyberg&Kern, og av søstern får jeg pakke i morgen :) hi, hi. Og blomsterbukett fra jobben. Av pengen og gavekortene har jeg kjøpt meg sorte fine støvletter, og et par mamma bukser fra Lindex. Har spart gavekortet fra Estetique enn så lenge. Tusen takk!!!
Vi har fått opp flisene på veggene, mangler bare øverste rad- men det ble kjempe fint! Og vi fikk ryddet i boden :)

Nå kommer loverboy snart..

C ya!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei tullemor!Håper du har det bra om dagen,blir spennende til tirsdag da,om de kan se noe der.Litt tidlig vel.Satt å så på bildene av huset i danmark,ser så bra ut .gleder meg til det.da skal vi ha bare sol.tror det blir en fin ferie.Ha en fin uke.Klem fra mor.