lørdag, november 18

Hipp Hurra for meg!!!

I dag har jeg bursdag, hipp hurra for meg, he , he :) Våknet til en kjempe koselig bilde melding av fadderbarnet mitt, Julie Naomi. Veldig koselig. Ellers har det tikket inn med meldinger og hilsner, t.o.m en gave. Felicia kunne desverrre ikke komme i dag, så hun var innom her i stad med gave til meg, kjempe koselig.Ellers har jeg fått en nydelig orkide av kjæresten min så langt. Har gjort rent i huset, og stelt i stand mat til gjestene mine. Jeg skal servere Tapas; bl.a Mozarella salat, lefse med laks, potetbåter, kyllingspyd, tzatsiki og brød, svin, oliven og fetaost... nam,nam.. og ostekake til dessert !! Yes, det var det. Nå får jeg hoppe i dusjen, ikke lenge fø budeia fra Åmot kommer :) Jeg blir 28, hvis det var noen som lurte på det...

2 kommentarer:

Monica sa...

Gratulerer med dagen som var snuppa. Det var så koselig å få feire dagen sammen med deg. Og ikke minst hadde du jo gjort det så koselig og laget så mye deilig tapas-mat *nam, nam*

Ha en fin uke, ta vare på deg selv og magen.
Stor klem fra Monica

Anonym sa...

Hei frida!
Takk for i går,var så koselig så.
Du får kjøpe deg noe for pengene,
noe du har lyst på.Ellers er det en ny uke,med nye muligheter,og mye regn. ha en fin uke og pass
på deg selv.
Klem mor.