søndag, oktober 22

Sorry..

Til alle mine trofaste lesere... har vært litt sløv i det siste :) Og de som kjenner meg, VET det har skjedd spennede ting, så ja, har rett og slett ikke fått tid til å skrive.
Er noe feil på siden her, så jeg får ikke endret skrifttype, eller lagt inn bilde. Kjedlig. Tenkte å legge inn et bilde av oss fra Hallingskarvet.
Bortsett fra det ene som har skjedd så har det ikke skjedd _såå_ mye i det siste. Har hatt noen koselige jentekvelder da. Guro og jeg var å spiste pluss kino forrige helg, og Monica og jeg var på Lizzis og kino på onsdag. I går var vi på deilig biff middag hos Anita&Thomas..så borsett fra det, kun det vanlige :) Ellers så har vi fått opp tapeten bak tv'n, kjøpt et stort off white teppe til å ha under spise stuen ( tok det grønne under sofaen ), nå mangler bare å fikse ovnen ( ref. Jon Anders ) å legge fliser over kj.benken. Skal ha litt fri i nov, så håper å få gjort ting ferdig til da.

Nålamenne har nok hjulpet meg litt med migrenen, har ikke på langt nær så mye vondt nå som tidligere. Hadde litt vondt ons/ tor, så jeg tenkte jeg skulle høre om han kunne forebygge litt også, for jeg tror ikke det er _helt_ borte enda.

Yes, det var det for idag. Skal legge inn litt bilder når denne siden blir i orden igjne.
See ya!!

2 kommentarer:

Monica sa...

Der var jo du vennen, må huske å oppdatere vet du (selv om jeg stort sett har kontroll på hva som skjer *fnis*).
Har hørt om en annen som også slet litt med samme blogg-problemer som deg, hun har byttet til beta-versjonen og da funket alt. Men kan hende det ordner seg om du bare gir det et par dager ;)

Nå begynner jeg og bli veldig klar for julekortproduksjon, så vi må avtale en kveld snart.

Fortsatt fin søndag, god jobb i morgen. Og håper formen ;) og migrenen er god.
*klem*

Anonym sa...

hei tullemor!
ja nå er det lenge siden du var her ja,men vi vet jo hvorfor,Er store ting på gang ja,og kjempespennende.Så fint at du er bedre av migrenen din da.Ellers håper jeg at du har det bra,
Ha en fin kveld,klem Berit(din mor)