onsdag, januar 2

Sorrrrrrry.......



GURIMALLA!! Jeg har vært veldig sløv til å skrive i bloggen min. Siste innlegg var fra dåpen til Lucas, uff og uff. Skjedde så utrolig mye denne høsten, brylupp i Roma ( som var by the way, kjempe moro ) bursdagen min ( som også var i Roma, men som desverre ikke tok helt av... ) første julen med Lucas. Fobredelse til julen, shopping av julegaver, og ikke minst laging av kalendere og album/ kort. :) Nå er det hele over, og et nytt spennende år står for tur. Lucas er snart svy måneder. Han har bare utviklet seg så utrolig fort nå. I går, så reiste han seg plutselig i lekegrinden. Han sitter uten støtte, har inntatt krabbestilling ( på stedet hvil vel å merke ), og begynt å åle seg både frem, bak og 360grader. JA!! Det er moro, men, hvor er bebisen til mamma?? Gudskjelov har han enda litt ro i baken til å kose med meg om morgenen, den stunden setter jeg utrolig stor pris på. Er så deilig å ligge inntil han, lukte på han og kysse han så masse jeg vil på de gode runde kinnene. Nydelige nydelige prinsen min :)

1 kommentar:

Monica sa...

Så koselig å se at du oppdaterer bloggen din da :)
Kjempeskjønt bilde av prinsen din, han er så søt. Koselig å være på tur med dere i dag, syns det går for lang tid mellom hver gang. Kanskje vi skal ha et felles nyttårsforsett ;)
God helg vennen. Glad i deg.
Klem fra meg