lørdag, januar 5

Nyttårsforsett..

Har vært å lest til på bloggen til Monica, og hun snakket noe om nyttårsforsetter. Jeg tør ikke å ha for mange, men har noen inni hodet mitt som jeg prøver å gjøre noe med. Først og fremst, begrense mengden med sjokolade- de som kjenner meg, vet at Freia melksjokolade er noe av det beste jeg vet. Men som desverre, ikke direkte er slankekost... Jeg meldte meg også inn i SATS i oktober, tror jeg.. Men har ikke vært der _så_ mange gangene. Så det er noe jeg skal gjøre noe med nå. SATS har en kampanje på gang, tren to ganger i uken frem til 15 april, og man kan få en treningsbag eller stort håndkle. En liten gulrot i enden, men skal det være noe vits, så må man trene minst 2x uken!! Dette skal jeg klare. Lucas liker seg godt i mini - SATS så jeg har ingen unnskyldning. Har også " avtale " med Jon A at jeg kan trene på kvelden, så jeg også kan komme meg litt ut, uten barn også. Godt med litt egentid uten lille prinsen også. Idag var jeg å trente spinning kl 09.30, Lucas og pappa'n lå i sengen å sov når jeg dro. Jeg dusjet og tok litt deilig badstue, og fikk litt tid for meg selv. Det var godt :)

Ingen kommentarer: