fredag, mars 30

Vi skal på 3D...

Vi skal på 3D ultralyd!! Hi, hi.. mandag skal mamma, jon anders og jeg til Nøterøy for å se på lille gutt inni magen min :) etter mye frem og tilbake bestemte jeg meg endelig for å ta en ny ultralyd. Ikke fordi jeg tror det er noe galt, men mest fordi jeg har lyst til å ha et lite minne. Jeg tenkte også det kunne være en morsom greie for bestemor å bli med på også. Vi får jo selvsagt en faglig vurdering, og det er jo veldig bra. Da får vi vite om alt står bra til, og ikke minst, hvis han ligger slik at vi kan se det, om det virkelig blir en liten gutt :) Men det tror jeg ganske sikkert ... Gleder meg masse! Er masse action inni der, og det skjer mye om dagen. Magen begynner å bli ganske stor og god, å det å bøye seg begynner å bli en utfordring det også.

Elin fikk en liten gutt 19 mars, gratulerere så mye. Og idag, kom lille Benjamin til verden også :) Monica skulle etter planen ta keisersnitt i dag, men siden vannet gikk kl fire inatt, ble det vanlig fødsel, og litt før ett, var han ute. En liten gutt på fire kg og 52cm lang. Gratulererer sååå mye!!!! :)

Kan si at jeg begynner å GLEDE meg masse nå. Vet det kommer til å bli en helt annen verden hjemme, livet blir snudd på hodet, og det kommer til å bli slitsomt. MEN.. det kommer til å bli helt fantstisk også. Jon Anders og jeg skal ha en baby sammen, hva er vel mer herlig enn det, da blir vi en liten familie, fam. Gunnerud kanskje .... :) hi, hi..

Jaja alle sammen, bilder fra ultralyden kommer. Riktig GOD PÅSKE alle sammen!!! Egg Painting





Ingen kommentarer: