onsdag, mars 14

Hei, hei..


Har vært litt treg til å oppdatere dere i bloggen min i det siste, men det er fordi tiden flyr så himla fort, og jeg får ikke satt meg ned for å skrive.. Joda, det ble den flotte vognen ( som dere kan se på bildet ) som jeg har skrevet om tidligere. Og vi sparte MASSE penger på å reise over til "søta bror." .He, he. Nå står den på det kommende barnerommet, og både mamma og svigemor har vært å innspisert den. Kan tenkte meg de gleder seg til å ta med lillegutt på trilletur.. :) Det gjør jeg også.

kke lenge igjen nå forresten. I morgen tor er det akkurat 3 MND IGJEN!!!! vææææ!! Det har gått sinnsykt fort altså! Tre mnd er jo ingenting, tenk de seks mnd som har gått allerede. Og jeg skal jo jobbe i hvertfall en mnd til, så det kommer til å gå fort. Er klar over at de to siste mnd kan bli lange,men da har jeg mange planer. Da skal jeg prøve å få besøkt venner som jeg sjelden får besøkt ( ref. Kine og Tor Erik... ) jeg skal bake litt, ordne litt i heimen, kose meg ute i vårsola, henge litt med Monica og bebisen, nei, det tror jeg kommer til å gå veldig greit. Tenk så deilig å slippe ansvaret på jobben for en stund, sove så lenge jeg vil ( mens jeg kan ) og bare tusle rundt, tror det blir godt jeg!

Kjenner det i beina i dag, har jeg stått alene hele dagen uten pause, og jeg måtte selvfølgelig gjøre om hele butikken, så jeg fikk ikke spist eller noe, så da kjenner man det litt etterpå vettu. Men i morgen har jeg FRI!! skal ingenting, og Jon A jobber til ti, så jeg har hele dagen. Monica og jeg skal ut en liten tur å farte litt, før vi skal hente lille Julie i barnehagen. Da går det noen timer, så det blir koz :)


Til helgen kommer Carina og Jan nedover. Pappa fylte nemlig 60 år her 7 mars, så da skal vi feire litt på lørdag. Det blir moro! Håper pappa liker gaven vi har kjøpt til han, hva skal man kjøpe til en voksen mann som har alt liksom?? men jeg tror vi har funnet noe han kommer til å like, eller jeg vet han liker det vi har kjøpt, men det kan jeg ikke si nå, i tilfelle han skulle lese i bloggen min, hi, hi.. :) oppdatering kommer senere!

Ingen kommentarer: