mandag, mars 19

Sisten...

Jeg har fått sisten av monica.. får vel svare da, eller så får jeg kjeft :) he, he...

REGLER: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Ok, her kommer seks rare ting om meg selv: ( hm.. må tenke litt ...)

* Jeg snakker bebis språk til pusekattene mine, og tror meget sterkt på at de skjønner meg..
* Jeg " hater " når merkelappene på klærne i butikken henger utenfor. De skal henge inni, så det ikke ser rotete ut
* Når jeg måker snøen ute, liker jeg at det blir perfekt, altså kantene må gjøres pene og all snøen må være måkt bort, så det blir en glatt og fin overflate
* Det samme gjelder egentlig når jeg raker, det bør ikke ligge igjen løv
* Bacon må være godt stekt, og fettet må ha rent av på tørkepapir før jeg spiser det
* " sprikende tannbørster og oppvaskkoster " æsj, æsj... de må være rene og ikke ekle

Ja, vet ikke om det var så veldig rare ting, men det var det jeg kom på nå...

ps: GRATULERER meg ny jobb kjæresten min!!! Salgsleder!! Wow!!! hi, hi :) suss..

1 kommentar:

Monica sa...

Litt rare var de *fnis*
Morsomt å lese også!
Og grattis til JonA med ny jobb!!