tirsdag, januar 16

Gutten vår...


Vi har vært på Ultralyd! I dag tir 16.01 kl 11, endelig!! Dagen vi har ventet på, og det gikk sååå bra!! Fostret så veldig bra ut, jordmoren kunne ikke se noe unormalt, så da må vi bare stole på det. Han koste seg, turnet rundt, suttet på totten, beveget armer og bein. Var så gøy å se! Og som vi trodde, det ser ut til å bli en liten gutt, en liten fotballspiller kanskje ?? Hvem vet. Jeg har jo hatt det på føelsen, etter at nålmannen sa det kom til å bli gutt, har jeg trodd det selv også. Så det kom ikke som en _stor_ overreaskelse, men godt å få det bekreftet. Vi kan jo ikke stole 110% på det, men vi må gå ut ifra at det stemmer. Det gjør det litt lettere å planlegge, og shoppe litt, he, he. Gleder meg til det! Godt det er lønn til fredag :) Jeg er ganske så ajour sånn i forhold til mens termin, jordmoren kom frem til 15 Juni 2007, mens den forrige terminen var 17 juni. Så det er akkurat 5 mnd til det!! Gosj av meg! Disse 4 mnd har gått relativt fort, og bra. Og jeg håper der fortsetter sånn....




2 kommentarer:

Anonym sa...

fint bilde av gutten [vår]he-he,
ja jeg gleder meg utrolig mye til å hilse på han,var utrolig søt da,
tror han blir en flott gutt da.
Ja tiden går fort til sommeren.
Og da skal han på ferie,sammen med bestemor og resten av gjengen.
Håper det går bra.Ha det godt så lenge.Klem mor.(bestemor)

Monica sa...

Gutten deres ja *sukk* så herlig bildet. Var morsomt å snakke med deg i dag, du var så glad og jeg kjente igjen den deilige følelsen jeg også satt igjen med etter ultralyden.
Nå er det bare 5 mnd igjen, det kommer til å gå så fort, tenk det er bare 9 uker etter oss, det er jo INGENTING!!!
Nå er det natta her (selv om jeg har tenkt å begynne litt sent imorgen ;))
Klem fra meg