tirsdag, januar 9

.... :)

I dag har jeg vært hos legen :) Det er helt utrolig, men jeg er gravid!! Herregud, jeg tror det aldri kommer til å gå opp for meg før fødslen. Jeg har hørt hjertelyd to ganger, vært på en tidlig ulttralyd, og skal på ultralyd til tirsdag, klart det er noe der! Og magen vokser, he, he..begynner å bli en liten kul nå. Livmoren er rett på nedsiden av navlen, stor og god. Såpass stor at legen min trodde kanskje jeg ble fremskyvet litt på UL, og det gjør meg ingenting!! Blir så spennende. Å se en større baby, se reaksjonen til Jon A, se at det er liv og alt er bra, og ikke minst kjønnet. Endelig kan vi begynne å handle litt!! :)
Formen min er faktisk veldig bra. Merker jo at jeg blir fortere sliten, og humøret er jo rimelig up and down, vært litt på gråter'n disse dagene, men det hører med det og. Men ellers, skal jeg ikke klage! Jeg har vært super duper heldig. Men, ja et lite men, blodtrykket mitt er litt ops ops. Har alltid hatt litt høyt blodtrykk sånn i forhold til normalen, og alder og sånn, så legen min må følge litt med. Fikk beskjed om å roe litt ned på jobben, for hvis det steg, da fikk jeg ikke lov å jobbe så mye. Har vært mye stress og mas på jobben de siste ukene, med salg og allting. Så jeg vet at jeg har stresset litt. Dessutten er jeg jo en sinnatag som Jon A kaller meg, så det er vel ikke bra det heller, he, he. Men nå er det januar, og det begynner å roe seg på jobben. Jan og Feb er stille mnd, så det bør gå bra, bare jeg er flink å ikke stresse...

Chocolate Valentine mmmm, jeg elsker skjokolade.. men må passe meg litt, hi, hi..



2 kommentarer:

Monica sa...

Selvfølgelig er det liv og selvfølgelig er du gravid *fnis*
Skjønner at du gleder deg til tirsdagen ja, det blir kjempespennende!! :)
Og du må høre på legen din nå, ta det med ro!! Er ikke mange mnd du går gravid så det klarer du ;) Det er verdt det!! :)
Ta vare på magen!
Klem fra meg

Anonym sa...

Hei lille tulle!
Ja da du skal bli mor ja.er helt uvirkelig,det syntes jeg også.Ja så skal jeg bli bestemor,er veldig rart det,Får vel snart begynne å handle litt vel.Blir spennende til tirsdag ja,men det er ikke sikkert de kan se noe.;Er ikke så viktig hvilken kjønn det er ,bare alt er bra .Ha en fin helg.klem mor.