lørdag, mars 21

Bilder...











Det har blitt mye bilder, særlig etter at lillegutt kom til verden. Desverre er ikke jeg så veldig flink til å tilbringe tid med datae'n, og sorter bilder og slette bilder. Så det har blitt litt av en jobb. Siden pc'n min begynner å bli sliten, bl.a flere ting som ikke virker på den nå ( cd rom/ lyd ) må jeg finne andre løsninger for å lagre bildene mine. Eller dvs foreløpig ligger de bare på hardsiken, som ikke er særlig trygt. Så nå har jeg gått igjennom bildene av Lucas fra fylte 6mnd, slettet noen, og skal til å overføre til fotoknudsen.no Derfra er det bare et lite tastetrykk, så har jeg et visst antall bilder liggende i postkassen :) er faktisk livredd for at det skal skje noe, at bildene blir borte, og jeg vil gjerne ha de i album, det er koselig å sitte å se på. Særlig av lille prinsen vår -:) Det er rart å kikke på gamle bilder, så hvor fort han vokser, men også hvordan jeg selv forandrer meg... ( forfall...??? ), uff ja, tiden flyr...fant noen " gamle bilder " I " skuffen " :) :) he, he

















Ingen kommentarer: