onsdag, desember 31

God Jul...OG godt nyttår!







Like fort som jula kommer, er den borte igjen... Dagene flyr avsted, men det har vært veldig deilig med litt fri, og ikke minst fått kose masse med gutta mine :) julaften feiret vi hjemme, vi fikk besøk av mommo, bestemor og otto og pål- det var veldig koselig. Og lille prins fikk masse gaver, tusen takk alle sammen! Det ble litt på meg også, både parfyme, gavekort, penger, og en del trenings tøy- dvs at når vi nå går inn i det nye året, skal jeg bli enda flinkere med treningen. Jon Anders er godt i gang, og da blir det enklere for meg også. da får man litt press på seg. Vi var å trente sammen på mandag ( jeg løftet t.o.m benk! ), og jeg er kjempe støl, men det kommer av at jeg har vært litt slapp i julen, men nå er det andre boller! Dagen i dag har startet rolig- og i kveld skal vi til mamma. Da står det pinnekjøtt på menyen. Det blir spennende. Ellers blir det nok en rolig kveld på oss. Nyte de siste fri dagene. På fredag er det fullt kjør igjen.

Uansett, tusen takk for det gamle året til alle venner og kjente. Nytt år og nye muligheter! Mitt ene nyttårs ønske, vær mer positiv frida!!!!! Godt nyttår!!!









Ingen kommentarer: