onsdag, desember 2

advent og peppekakehus...

Så er det snart jul...igjen :) Tiden og året flyr så altfor fort. Jeg har allerede passert 30, Lucas er fylt to år, jeg har jobbet på Vero Moda ( www.veromoda.com )i 6 år....og det er 2 des alt!
Etter tips fra Marianne kjøpte jeg dette lekre fatet på Ikea. Tenkte først at det kom til å bli vanvittig stort, men jeg har uansett alltid en blomst og lys stående på bordet likevel, så nå var det bare å sette det på fatet, så det tok ikke såå mye plass. Vi sitter uansett ikke på den siden av bordet,og lekkert var det! Så da var det bare å kjøpe fire lilla lys, og litt pynt, så vips, en fin "advent stake"! :)
Jon Anders og jeg har også lagd peppekakehus ( nei, vi er ingen arkitekter), han har tegnet, jeg har kjevlet, skåret ut og stekt alle delene. Det gikk faktisk ganske greit å sette det sammen også. Lucas hjalp oss å pynte, selvom det gikk flere non stop inn i munnen enn opp på huset :) men sånn skal det være, må kose oss litt også :) to store peppekake hjerter i vinduet har jeg også, Lucas hadde veldig lyst til å spise de også :) En riktig god advents tid til dere alle!





Ingen kommentarer: